Hoe kan ik een bepaald product vinden.
U kunt een bepaald product vinden door onze zoek- en filterfunctie te gebruiken. De zoekfunctie en filterfuncties vindt u links boven in de webshop.
Hoe werkt het omruilen en retourneren van de producten.
Voor het retourneren en omruilen verwijzen we u naar retourneren-en-ruilen
Leveren jullie ook aan particulieren?
Ja, wij leveren zowel aan particuliere klanten als aan zakelijke klanten.
Wat is de levertijd van een bestelling?
Wij streven ernaar om voor alle bestellingen die op werkdagen voor 18:00 uur binnenkomen reeds dezelfde dag het proces voor verzending te starten. Overigens zijn wij in alle gevallen afhankelijk van onze vervoerder; PostNL. Wij zorgen ervoor dat uw bestelling tijdig verstuurd wordt, zij dienen ervoor te zorgen dat uw bestelling tijdig geleverd wordt.
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Bij bestellingen groter dan EUR 75,- ex btw worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Bij bestellingen kleiner dan EUR 75,- ex btw wordt in Nederland EUR 5,74 ex btw aan verzendkosten in rekening gebracht. Voor zendingen naar het buitenland worden altijd verzendkosten in rekening gebracht.
Wat moet ik doen als ik een klacht heb over een product?
Indien u een klacht hebt over een product kunt u contact met ons opnemen. Wij kijken dan of de klacht terecht is en, indien dat het geval is, hoe we dit zo snel en praktisch mogelijk voor u kunnen oplossen. Het kan voorkomen dat we foto’s van de klacht nodig hebben of dat we de producten retour nodig hebben om ze te kunnen beoordelen, waar we u over zullen informeren.
Verzorgen jullie ook pas sessies op locatie?
Dit is zeker mogelijk, graag verzoeken we u contact met ons op te nemen om de mogelijkheden te bespreken.